Dag 37. Lazy day. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 37. Lazy day. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 37. Lazy day.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

13 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Heerlijk uitgeslapen na een teleurstellende avond op het strand. Helaas voor de dames waren er geen schildpadden vannacht, wel waren 3 mensen van Naturalis zomaar op het strand. We waren ze tegemoet gelopen en ik vroeg ze half streng en half beleeft wat ze zomaar op het strand deden. Wij komen voor de schildpadden. Dus ik zou zo van okay??.. In mijn achterhoofd dacht ik, mag ik dat eigenlijk wel. Anyways, Chuck, Kirsten, Els en ik gingen net weer terug naar de andere kant van het strand en hun moesten met ons mee lopen, omdat ik gezegd had dat we de rest al gehad hadden. Terug aan de andere kant zei ik dat we hier gaan zitten voor een uurtje en dan weer terug lopen. Oh is dat alles? Vroegen ze, ik zeg ja dat het ongeveer. Oh nou hmm dan gaan we naar huis (was rond 00:00) want morgen gaat de wekker weer om 05:00 uur, misschien dan maar een andere keer en toen gingen ze weer weg. Vond het zo raar. Maar goed wij gingen na 3 uurtjes ook weer weg en om 03:30 ongeveer lag ik in bed. Die zelfde ochtend lekker rustig aan gedaan, plan van aanpak geschreven en voor de rest niet veel, na de lunch had ik lekker even de tijd genomen om met mijn lieve grote broer te Skype. Ohw ik mis jullie en daarom ben ik blij met Skype. Ik ben daarna rustig naar het kantoor gewandeld en ondanks dat ik een vrije dag had wilde ik toch nog wat doen, Jessica zei dat ik eigenlijk moest slapen of op het strand zou moeten liggen, dus ik zei dat ik daar nog genoeg tijd en dagen voor heb. Okay zei ze, kijk maar wat je gaat doen dan. Ik heb toen in de turtle journal geschreven. Dit is een dagboek opgezet door een universiteit in Florida. Dit boek gaat de hele wereld over en gaat over alles wat met zeeschildpadden te maken heeft en als ik het goed begrijp dan is dit boekje nummer 7 al. Heb mijn eerste ervaring met zeeschildpadden er in geschreven en hoe ik dat vond. Daarna was iedereen ook terug van zijn dag en kregen, Sarah, ik en Bian een lift van Pardis die mee was gaan duiken. Nog even een stop bij een Chinees supermarktje voor appeltjes en hihi een ijsje. Terug in het huis hebben we met zijn viertjes een potje gekaart en gekletst. Voor de rest word het een rustige avond, Sarah en Fedor hebben Patrol en Thijs kookt vanavond, waarschijnlijk een kurrie. Morgen ga ik met Claire en een aantal Kids hiken, hier heb ik best wel zin in. Tot snel weer allemaal! Hou van jullie.

  • 14 Oktober 2015 - 03:17

    Elma:

    Lekker dagje. Leuk dat je ervaring nu is opgetekend voor de rest van de wereld in het turtle journal. Morgen/vandaag ook weer een leuke dag. Hiken met de kids. Veel plezier lieffie. Kus van ons. Xxx

  • 14 Oktober 2015 - 07:18

    Marja:

    Hoi hoi jammer dat je geen schildpadden gezien hebt op je patrol...maar vandaag miss wat meer te doen met de kids.... leve de social media.. nu kan je real time met iemand contact hebben...stel je voor in een tijd dat je alleen afhankelijk was van brieven.... de pas na maanden aankwamen of nooit.. nog veel plezier...xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 36261

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: