Dag 47. Strand ochtend. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 47. Strand ochtend. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 47. Strand ochtend.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

23 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Vrijdag ochtend en eerst gedag zeggen tegen Thijs, want die ging weg, terug naar Nederland zijn stage zat er op. Het was best gek, hij was er 3 weken maar het voelde als of hij er nog maar net was. Goed na het uitzwaaien gingen we vlug naar het kantoor daar kregen we te horen dat we moesten Beachmapping moesten doen. Dus daar gingen we dan Matt, Casper, Tim, Sarah, Fedor, ik, Amerik en Niels van CNSI waren mee voor hun project en een studente van het eiland zelf naar Zeelandia beach. Man man man wat was dat een klus zeg in de bloed hitte van de ochtend zon. We hebben niet het hele strand kunnen meten want het werd te warm, rond 10:30 hebben we het strand verlaten. Terug bij het kantoor en gingen Sarah, Fedor en ik opzoek naar spijkers voor de tafel maar overal geweest en geen spijkers, dan maar lunchen en weer om 13:00 terug bij kantoor. Daar was even het rooster door nemen en dan hop met Claire mee om de gastank van het huis te vervangen ook dat was gebeurd moest ik weer terug om mijn duikspullen naar scubaqua te brengen omdat ik morgen ga duiken. Ik heb wat heen en weer gelopen zeg vandaag, vanavond waarschijnlijk karaoke maar dat weet ik niet zeker, zo ja dan blijf ik toch niet lang morgen vroeg op voor duiken en zo was de vrijdag al weer om. Tot zondag everyone

  • 24 Oktober 2015 - 04:52

    Elma:

    Veel plezier met je eerste cursusdag morgen. Hoop dat het niet al te ruw water is zodat je ook wat kunt zien en doen. Wij gaan vandaag naar tante Lia en ome Ben en morgen bij Michael en Michelle op de koffie. We lezen je weekendverhaal maandagochtend weer xxx

  • 24 Oktober 2015 - 07:16

    Marja:

    Hoi hoi alweer een week voorbij ... vandaag heb ik keukenkastjes in elkaar geschroefd op het asiel..nou de uitdrukking bloed zweet en tranen die kon je veranderen in bloed zweet en blaren...kan geen ikea kast meer zien...maar maandag de laatste keukens..dan kunnen die ook geplaatst worden... het word al wat..een plezierig weekend gewenst en succes met het duiken... xxx

  • 24 Oktober 2015 - 16:04

    Tante Anneke:

    hallo wat een mooi weer zag je foto op facebook.
    hier gaat zaterdagnacht de klok weer een uur terug wintertijd.
    bij jou daar niet want het is er altijd zomertijd!
    veel succes met je duikprogrammaxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 36308

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: