Dag 61. Een vrije middag. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 61. Een vrije middag. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 61. Een vrije middag.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

06 November 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Ja dat was de vrijdag. Vanmorgen zijn ik, Sarah, Fedor en Mairis naar Zeelandia beach gegaan om verder met de beach mapping te gaan, Tim had heel veel data werk te doen dus hij bleef in het kantoor. Ik mocht rijden in de groene truck en het ging helemaal goed, aleen af en toe de juiste versnelling vinden was lastig, het voelde namelijk of de pook er los in zat. Anyways we waren binnen een mum van tijd klaar met mapping inclusief het vinden van een nieuw schildpadden nest en er eentje die misschien is uit gekomen. We zijn toen weer terug bij kantoor waren wisten we niet wat we moesten doen dus zijn ik en Sarah en Mairis duikflessen bij scubaqua gaan brengen en weer terug om de vuilcontainer achter in te gooien en naar de dump te rijden, helaas zat dat ding vol met water en smelly stuff dus de achter bak was erg vies geworden. We hadden gauw alles weg gegooid en zijn toen langs de supermarkt gereden voor eten voor het weekend, want dit weekend zijn Sarah en ik alleen, de rest gaat naar Anguilla. Toen we bij de supermarkt waren was er geen parkeerplek voor de groene truck en een of andere, sorry voor mijn woorden, idioot had zijn auto midden in de doorgang naar de volgende straat geparkeerd, ik zeg tegen Sarah daar kom ik niet door heen ik ga achteruit de andere straat in. Staat daar ook al een auto en links ook en achter me ook, stond dus compleet klem en de mensen maar toeteren. Wacht zei Sarah ik ga je begeleiden en stapte uit en ging als een soort grondpiloot voor vliegtuigen me langs de geparkeerde auto en de muur leiden, bleek nog dat ik wel wat ruimte over had en ben er heel langzaam langs gegleden. Okey volgde verkeers verhaal, na dat we bij de supermarkt waren geweest wilde ik van de parkeerplaat rijden, maar raakte het stoepje met de band, dus ik wil in zijn achteruit om beter de uitrit uit te gaan, sneed er een dombo me gewoon van achter af, hij wilde de zelfde kant op als ik maar ik stond in de weg en hij stond voor mij weer in de weg om goed aan de kant te kunnen. Ik was wel een beetje geïrriteerd toen die gast maar de andere kant op ging, gaf wat meer gas en dacht dag met dat stoepje en ben er maar overheen gegaan, had ik op,de eerste plaats moeten doen. Whatever! Na dat we de spullen thuis hadden gebracht zijn we weer terug naar het kantoor gereden. We waren nog geen 10 minuten binnen en Jessica was er ook. Zij heeft ons toen voor lunch terug gebracht maar besloot in de auto dat we klaar waren en weekend konden vieren. Heb toen eerst wat gegeten en even rusten, daarna was ik naar CNSI gelopen om samen met Mickey mijn fotos te bewerken. Dit was goed gelukt en nog leuk ook, heb ook gelijk wat films gekopieerd om te kijken en ben daarna naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam was de rest al weg en ben ik even gaan douchen, Sarah is na mij gaan douchen en we hebben vervolgens samen een film gekeken en eten gemaakt en nog een film gekeken. Beide hadden we na deze film geen zin echt om uit te gaan of bij CNSI rond te hangen en zijn we gaan slapen, morgen vroeg op voor Shark tagging, maar dit lezen jullie zondag.

  • 07 November 2015 - 06:38

    Elma:

    Hihi. Ik zie het al voor me. Je gaat op je moeder lijken met rijden. Haha xxxx

  • 08 November 2015 - 13:27

    Tante Lia:

    Er zijn daar dus net zulke autorijders als hier zo lekker lomp en alleen maar aan zich zelf denken.
    Je heb nu dus een lekker lang weekend fijn hoor.
    Geniet er van het is zo weer voorbij.
    groetjes xxx

  • 08 November 2015 - 17:47

    Tante Sjanie:

    Hoihoi meisje. net dag 61 verslag gelezen. Ik dacht : ja, na weer 61 dagen zitten we in 2016!!!!
    De tijd gaat toch snel hoor. En iedere keer beleef je weer wat anders. Misschien moet Dees er maar
    eens een paar rijlessen gaan geven.hihi. Ik doe het voorlopig even rustig aan want ik ben aan mijn hand geopereerd. Kan en mag hem helemaal niet gebruiken. Zal ook wel in het nieuwe jaar zijn voordat ik weer wat mag gaan belasten. Valt niet mee hoor maar ik heb een supergoeie mantelzorger in huis, die me helemaal verzorgd en ook nog het huishouden doet. Nou waar vind je die nog tegenwoordig!!!!!!!!!!
    Geniet nog even van deze dag en weer een fijne week gewenst. Groetjes en knuffels van ome jan en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 36341

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: