Dag 67. In de flow. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 67. In de flow. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 67. In de flow.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

12 November 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Ja de donderdag was aangebroken, zo ook dus het afscheidt van een geweldige meid en roomie Sarah, ze was echt een top meid en ik ga der wel missen. Een stevige knuffel en een veilige reis gewenst en zo ging ik weg naar het kantoor. Op het kantoor gingen de nieuwe dames de Quill beklimmen, Tim en Fedor Iguanas en ik dacht dat ik ging duiken, maar Matt was er niet. Ik vroeg aan Jessica wat de bedoeling was en ze zei dat als Mickey komt dat we een lijn kunnen schoon maken, anders kon ik aan mijn eigen project werken. Maar Mickey kwam niet dus kroop ik achter de computer en ging lekker aan de slag, eindelijk had ik de vaart er in en ging het rap. Als een korte break heb ik even wat voor de turtle bag gedaan en Mickey was heel even langs gekomen om tegen mij te zeggen waarom ze er niet was. Ze was naar de Fisheries om te kijken of er parasieten op de gevangen vis zit. Ik ging toen even bij haar kijken, maar helaas waren de vissers er nog niet, ik was daarom niet al te lang gebleven. Heb tot de lunch aardig door kunnen werken en toen ik thuis was lekker kunnen lunchen en kletsen met de rest. Ik ben toen om even voor 13:00 samen met Cornelius de vriend van Lara een Duits meisje bij CNSI weer terug gelopen. Cornelius is een lange stille Duitse jongen en loopt sinds gisteren stage bij Stenapa. Op het kantoor weer aan mijn project gezeten en een beetje geinen met Casper, op een gegeven moment had ik het zo warm dat mijn hersenen geen zin meer hadden om na te denken en de airco hielp maar weinig. Gelukkig kon ik niet veel later Claire helpen met Junior Rangers. Deze keer ging Tim laten zien wat hij doet met de Iguanas, het duurde even voordat hij er een had gevangen maar alle kinderen vonden het geweldig. Toen was het weer tijd om te gaan, Claire heeft me het hele eiland zo'n beetje rond gereden, want kinderen afzetten, ik wilde graag langs de pin en langs huis voor mijn snorkel spullen en daarna nog naar het strand. Ze vond het gelukkig niet erg om te doen. Ze had me bij de Old Gin afgezet waar de rest ook zat. Lekker een rondje weze snorkelen en van de zonsondergang genieten met een aardbeien smoothie. Was heel lekker even relaxen, daarna zijn we het hele huis naar huis gegaan. S' avonds lekker chillen en optijd naar bed, met een nieuwe roomie. Kelly een van de Britse meisjes is bij mij in getrokken. Morgen weer Family Friday en dan is het al weer weekend.

  • 13 November 2015 - 04:45

    Elma:

    Zo, weer een goed besteed en druk dagje dus. Jammer dat Sarah weg ging maar je houdt er wel een australische kennis aan over. Gisteren gezellig druk aan tafel. tante Mar, Lars, Mark en Marijke waren er. We aten witlof ham kaas en boontjes met saucijs. Paps had gekookt want er was gisteren geen werk voor hem en hij was dus weer eens thuis. Daarna zij. De jongens (en meisje :-)) naar huis gegaan en hebben wij nog even lekker gewandeld met de hondjes. Vandaag alweer vrijdag en het is de dertiende ;-). De tijd gaat snel, maand al haast weer half voorbij. Nog 53 nachtjes slapen........xxxxx

  • 13 November 2015 - 06:19

    Marja:

    Lekker gegeten bij je paps en mams.. volle bak met lars marijke en mark..lekker nog ff gelopen nu weer vrijdag en weer met frisse tegenzin keukens soppen..we moeten ons iedere dag door een horde trappelende vrijwilligers worstelen die willen helpen...NIET DUS.... hahaha... maar langzaam maar zeker krijgt alles een plekje.. maar het is straks weer weekend..ff rust en moed verzamelen voor een nieuwe week...xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 36304

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: