Dag 89. Beach clean up. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 89. Beach clean up. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 89. Beach clean up.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

04 December 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

En dan is het weer vrijdag, kort weekje was het wel zeg, maar hoop leuke dingen gedaan. Vandaag gingen we met zijn alle zo ook Matt en Jessica het strand Zeelandia opruimen. Ik en Kelly mochten eerst opzoek naar een nest die diep in de modder begraven zou moeten zijn, maar na een tijdje graven vonden we nog steeds niks. Ik ben naar Jessica gelopen en gezegt dat er ook haast geen doorkomen aan was. Goed, zei ze, laat het dan maar en ga maar opruimen. Ik kijk vanmiddag wel even of ik het kan vinden. Is goed antwoorde ik en heb mijn vuilniszak gepakt en ben gaan rond scharrelen voor afval. We hadden na 2 uurtjes over het strand heen banjere we een stuk of 10 of meer vuilniszakken waarvan de meeste tot de 7 kilo wogen. We hadden goed werk verricht en Matt bracht ons met een omweg via de bakker, waar ik brood heb gehaald en een klein marktje waar ik een watermeloen en een schildpadkoelkast magneet gekocht. Thuis aangekomen ben ik de woonkamer gaan vegen en daarna gedweild met hulp van Kelly die alles netjes opzij zetten. Daarna heb ik alle lakens gewassen die allemaal in een groote hoop voor de wasmachine lag. Als niemand het doet dan doe ik het wel, zucht... Anyway ik wilde daarna lekker genieten van mijn watermeloen, springt het bord van het aanrecht, pats op de grond, kon mijn meloen nog net vangen. Maar moest weer opruimen, wat voor karma is dit dacht ik bij mezelf, maar kon er na wel even lekker zitten en mijn meloentje eten. Ik en Kelly hebben toen onze tas gepakt met onze zwemspullen en zijn naar de Meeting gegaan. Hanna heeft de week en volgende week besproken en toen we klaar waren zijn Cornelius, Lara en ik en Kelly naar de Gin gegaan en hebben onze middag daar besteed. Terug thuis lekker gedoucht en gerelaxed, vanavond naar de karaoke, hopelijk word het een gezellige avond. Zondag weer het weekend verslag. Doei en fijne sinterklaas voor zaterdag! Xxxxxxxx

  • 05 December 2015 - 00:15

    Marja:

    Mmmm zit in de familie...bij je moeder vliegen ook de kopjes vd kast whahaha.. gelukkig dat je de watermeloen kon vangen...hoei hoei...vieren ze bij jullie ook sinterklaas?? Zo ja veel plezier..en je weet het wie zoet is krijgt lekkers... hier hoor je bijna overal de nieuwe politiek correcte sintliedjes...nou ik zing de oude nog steeds ;) xxxxx

  • 05 December 2015 - 07:30

    Elma:

    Haha ja zoals boven gezegd gebeurt dat bij ons ook wel eens met serviesgoed. Maar scherven brengen geluk. Fijn weekend envwe wachten weer met spanning op je verslag xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 36242

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: