Dag 119 en 120. Weekend van rust. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 119 en 120. Weekend van rust. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 119 en 120. Weekend van rust.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

03 Januari 2016 | Bonaire, Sint-Eustatius

Pffff wat was ik moe na de vrijdag, ben op tijd naar bed gegaan. Maar om 07:30 kreeg ik van mijn mams al een berichtje of ik wakker was. Nu wel ja haha. Heb lekker in bed nog liggen appen, maar op een gegeven moment viel ik weer in slaap en werd ik een uurtje later wakker. Was nog niet erg uit gerust en had spierpijn in mijn nek van het gek doen van de laatste twee dagen, maar het was het zo waard. Ik heb lekker rustig aan gedaan en heb een filmpje gekeken. Rond een uurtje of 16:00 ben ik naar het strand gegaan. Daar was de rest ook, heb na mijn smoothie en frietjes samen Friso gesnorkelt, maar het zicht was niet zo goed. Dus was een korte snorkel, de rest was toen al weg toen we uit het water kwamen, dus zijn we maar samen naar huis gelopen. Thuis heb ik lekker rustig aan gedaan toen Cornelius ons kwam ophalen om bij CNSI te gaan eten. We aten wraps en het was ook lekker gezellig, ze wilde nog uit gaan, maar ik ben niet mee gegaan en lag al weer vroeg op bed. De volgede ochend was ik alweer vroeg wakker. Maar ook weer lekker rustig aan gedaan. Het regende toch. Heb mijn was gedaan en een film gekeken en om 15:00 wilde ik naar het appartement van mijn paps en mams lopen waar ze volgende week gaan verblijven. Maar bet voor dat ik wilde gaan begon het weer te gieten, dus ik wachten nog wel even. 10 minutjes en de bui was alweer weggetrokken en kon ik gaan. Het was niet zo ver lopen maar moest onderweg toch nog even vragen voor de weg. Een aardige dame heeft me de juiste kant op gestuurd en binnen mum van tijd was ik er. Ik ben daarna terug gelopen en door naar het strand, ik was er bijna en het begon weer te regenen. Ik heb heel even staan schuilen, maar na het ergste ben ik weer verder gelopen. Bij de Gin was Nassim, we zijn toen onder het afdak gaan zitten en ik heb lekker twee cappuccinos gedroken. Het was er wel weer voor haha. We zijn toen daarna mer zijn tweetjes op geschoven naar Mazinga en daar een tijdje gezeten. Toen besloten we om de zonsondergang van af het fort te bekijken. Na een tijdje daar gezeten te hebben zagen we Fedor aankomen lopen, het duurde nog wel lang voor dat de zon onder zou gaan en echt spectaculair zou het toch niet zijn met al die wolken. We zijn toen naar de supermarkt gegaan om eten te halen. Bij ons thuis maakte we eten en tussendoor kwam Chuck nog langs en die bleef ook nog eten. Ik en Nassim zouden eigenlijk film gaan kijken, maar ze besloot om met CNSI te gaan hangen, maar ik had daar even helemaal geen zin in. Ze probeerde me nog over te halen om mee te gaan omdat het mijn een na laatste zondag is, maar ik moet morgen gewoon weer vroeg aan de slag en wil graag uit gerust zijn, dus ik zei nee. Verder was mijn avond niet heel bijzonder en ben weer lekker op tijd mijn bedje ingegaan. Morgen mijn laatste werk week en nog 1 nachtje en dan zijn mijn paps en mams er! Woohoooo knuffels!

  • 04 Januari 2016 - 06:06

    Marja:

    Het schiet al op zeg. Billy en Ina zijn al hier voor de logeerpartij....dus nu is het bijna zo ver...xxxxx

  • 04 Januari 2016 - 06:48

    Rens:

    Ga maar lekker genieten van de komende week!!!! Heel veel plezier xxxxx

  • 04 Januari 2016 - 07:08

    Elma:

    Spannend. We zijn al ingecheckt. Boardingpasses ophalen op het airport tot morgen xxxxx

  • 04 Januari 2016 - 11:28

    Tante Anneke:

    hallo esmee
    nog de beste wensen voor het nieuwe jaar van ons.
    vandaag komen paps en mans,wat zullen ze blij zijn je weer te zien en te knuffelen,en jij natuurlijk ook.
    nog veel plezier samen en tot gauwxxx

  • 04 Januari 2016 - 14:08

    Tante Lia:

    Eindelijk is het zover, de week waarin je pap en mam komen is aangebroken nog 1 nachtje en dan....... even nog een paar daagjes werken, en daarna lekker met zijn drietjes genieten en mee naar huis......JIPPIE.
    Heel veel plezier en tot snel. xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 36254

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: