Dag 122. Paps en mams zijn er! - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 122. Paps en mams zijn er! - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 122. Paps en mams zijn er!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

06 Januari 2016 | Bonaire, Sint-Eustatius

Het begon als een gewoone ochtend, Niels kwam Fedor, mij en Clare ophalen en bracht ons naar het kantoor. Ik en Niels bleven achter ennde rest ging naar de tuin. Wij maakte onze spullen klaar en toen Matt en Nadio zover waren konden we gaan. Alles op de boot e we gingen voor de eeste lineclean bij twin peaks. Toen de lijn schoon was zijn we nog voor lionfish gegaan en hebben we er 3 kunnen pakken. Vervolgens terug op de boot hadden we even rust voor dat we een tweede lineclean gingen doen. Deze was Anchor point South. Ook deze was schoon en gingen we weer voor lionfish. Beide duiken gingen prima. Terug bij het kantoor hebben we de gevangen lionfish ontleed en heeft Niels mij weer thuis gebracht. Toen ik bet mijn lunch op had werd ik overvallen door een flinke hoofdpijn en werd er compleet naar van. Ja hoor heb ik weer migraine aanval... Daar zat ik nou niet op te wachten. Heb dus de rest van de middag op bed gelegen. Na dat ik lekker heb kunnen slapen was mijn hoofdpijn al gauw verdwenen. Het was toen ik wakker werd ook inmiddels tijd om naar het appartement van papa en mama te lopen, want die moeten er intussen al zijn. Ik kreeg een lift van Niels die net Fedor thuis had afgezet en wachten geduldig af tot ze er waren. Heel eventjes moeten wachten en ja hoor daar waren ze! Wat was ik blij om ze te zien, ik heb ze dan ook een stevige knuffel gegeven. Helaas waren hun koffers alleen nog niet dus zijn mijn mams en ik eerst maar even wat boodschapjes gaan halen. Toen we terug waren gingen we aan het eten beginnen en halverwege ik met de man die het appartement verhuurd voor de koffer bij het vliegveld kijken. Maar helaas ze waren er nog steeds niet. Terug bij het appartement hebben we lekker gegeten en van wege de jet lek ben ik niet lang gebleven. Beide waren ze erg moe en dat kan ik ook wel voorstellen. Ze hebben me naar huis gelopen en zijn lekker naar bed gegaan. Ik zelf heb nog een film gekeken en ben toen ook lekker gaan slapen.

  • 06 Januari 2016 - 22:14

    Marja:

    Hoera....wat een feest zeg gelukkig goed aangekomen en naar ik begrijp zijn de koffers opgedoken...nu samen genieten van de laatste 2 weken op het eiland...en dan terug naar ons koude kikkerland...in het noorden van nederland heeft het al dagen geijzeld..ze schaatsen op straat en niemand kan naar school of werk...ijsvrij.....maar het gaat dadelijk weer dooien....hahaha...nog veel plezier xxxxx

  • 06 Januari 2016 - 22:36

    Tante Lia:

    Heerlijk hoor eindelijk is het zover ze zijn er, heeeel veeeel plezier de komende weken
    geniet maar met elkaar.
    groetjes xxxxxxxx

  • 08 Januari 2016 - 10:51

    Yvonne:

    Fijn hoor, je paps en mams weer kunnen knuffelen. Geniet maar lekker met z'n drietjes. Dikke knuffel van mij.xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 36241

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: