Dag 30. Mooeeeee. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 30. Mooeeeee. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 30. Mooeeeee.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

06 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Geeeeuwwww.... Ik lag om 03:38 in bed, ik had turtle patrole samen met Chuck, we hebben 1 schildpad gezien die eieren had gelegd. Voor de rest op het strand gelegen en was zelfs een beetje in slaap gesukkeld. Goed was blij dat ik in mijn bedje lag, maar ik was om 08:00 al weer wakker, heb iedereen weg horen gaan, niet dat het erg is ben toch een ochtend mens. Anyways een rustig ochtendje voor mij, heerlijk het huis voor mezelf. Kort voor de lunch kwamen Kirsten en Els al weer thuis en Fedor kwam erna ook, was wel gezellig en lekker geluncht. Ik ben om even voor 13:00 in de regen naar het kantoor gelopen. Daar ging ik mee met Sarah, Mickey en een jongen genaamd Bian van het eiland die werkt bij scubaqua om de boot te besturen. Nardio en Matt zijn naar Bonaire voor een training. We gingen een touw schoon maken op duikstek Hangover, het was lastig er was een sterke stroming. Na 7 min hadden we met zijn drieën het touw schoon en gingen we nog voor Lionfish. Sarah had er 1 gevangen, maar daarna zijn we weer terug gegaan. Thjongen de stroming was sterk gelukkig zijn we allemaal veilig weer aanboort gekomen. Zo terug bij het kantoor was het opruimen en de Lionfish was te klein dus die hebben we aan de kat Nitrox gegeven. Doen dat gedaan was bespraken we nog even de planning voor morgen. Jessica had ook tegen me gezegd dat de schildpad (groen) die we gezien hebben een schildpad was die al wat was het 6 jaar achterelkaar op het is gekomen, dus ze is beroemd. Daarna waren Tim en Thijs er ook bij en gingen we met de truck naar de supermarkt voor ontbijt en lunch en de rest ging ook halen. Thuis hadden Sarah, ik, Bian en Mickey nog gezellig ff kaarten en chips met dip en hun hadden een biertje, daarna zijn Bian en Mickey naar huis gegaan en daarna lekker rustig avondje en niet al te laat naar bed hahah. Morgen weer duiken.

  • 07 Oktober 2015 - 04:37

    Elma:

    Dus je hebt een celebrity ontmoet :-). Wat een eer.
    Als het regent koelt het dan wel beetje af? Of is het een warme douche?
    Hier alles goed. Zijn gebruikelijke gangetje. Xxx

  • 07 Oktober 2015 - 06:52

    Marja:

    Hoi hoi er lopen dus meer katten rond daar... hoe is het met Vinnie??? Leuk dat er iedergeval 1 schildpad is die steeds terug komt om eieren te leggen. Deze zal dan toch ook op hetzelfde strand geboren zijn. Grtjs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 36553

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: