Dag 132. Terug reis. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 132. Terug reis. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 132. Terug reis.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

16 Januari 2016 | Bonaire, Sint-Eustatius

Vandaag is de dag dat ik vertrek, ik heb in de ochtend Fedor en Clare dag gezegd en daarna me heb ik me gewassen en aangekleed en de laatste spulletjes ingepakt. Alles stond klaar om te gaan en na dat Lara, Friso en Casper even langs geweest waren is Casper terug gekomen om me naar het vliegveld te brengen. Hier stonden papa en mama al klaar om in te checken. We hoefde niet lang te wachten tot we de kleine Wingair vliegtuigje naar St. Maarten konden boarden. 20 minuutjes was het vliegen naar St. Maarten, hier weer alles opnieuw inchecken behalve onze koffers, want deze waren al ingecheckt. Met onze nieuwe boardingpasses zijn we eerst wat gaan eten en daarna een paar winkeltjes af gestruind. Daarna de lange rij in gegaan om ook weer gecontroleerd te worden voor het KLM vliegtuig naar huis te gaan. In het vliegtuig zat natuurlijk weer iemand op mijn plekje, dus ik vroeg vriendelijk of zij misschien naar haar eigen stoel kon gaan. Dit deed zij netjes en na dat iedereen was ingestapt kon het vliegtuig vertrekken. Eerste stop Curaçao, tijdens het vliegen heb ik de minions gekeken. Op Curaçao moest iedereen er uit want het vliegtuig moest schoon gemaakt worden, iedereen er uit en opnieuw gecontroleerd worden. Terwijl we wachten hebben we de winkeltjes weer bekeken en even later mochten we weer het vliegtuig in. In het vliegtuig heb ik films gekeken en af en toe naar papa en mama gehobbeld, zelfs een nieuwe vriend gemaakt in het vliegtuig. De knul die naast paps en mams zat kreeg ik ineens een heel gesprek mee over duiken en zo. Na dat we geland waren zei hij terwijll hij zijn kaartje gaf, mocht je ooit nog eens in Nederland willen duiken, laat het me weten. We zijn nog een heel stuk op Schiphol met hem mee gelopen en bij de bagage ophaalband hebben we dag gezegd. Toen ik de deuren van de aankomst hal uit kwam zag ik een enorm spandoek met WELKOM THUIS er op en ballonen en Naomi, Rens, tante Lia en ome Ben, Marco en Dees en de kinders en tante Mar stonden er allemaal bij!! super lief!!!! Dus ben ook als een speer iedereen in de armen gevlogen, ik vond het zo leuk en was heel blij om weer thuis te zijn, maar ook wel een beetje gek. Ook na de auto rit naar huis werd ik begroet door nog een groot spandoek. Michael en Michelle hadden deze voor de deur opgehangen en ook hun dik geknuffeld. We hebben toen foto's en filmpjes bekeken en Marijke en Mark kwamen ook nog langs. Heel super om weer thuis te zijn. Ook opa en oma vonden het weer fijn dat ik weer thuis was. De rest van de dag lekker rustig aan gedaan en morgen de jet-lek opvangen.
Deze stage was geweldig, ik heb enorm genoten en heb veel ervaringen opgedaan. Ik wil zeker nog eens een keer terug om iedereen weer te zien. Maar nu lekker weer genieten van de luxen van thuis.

  • 16 Januari 2016 - 16:24

    Rens En Naomi:

    Het was leuk om jou ook weer te zien!! Snel een film en foto avond houden.. Xx Rens en Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 36368

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: