Dag 90 en 91. Goodbye weekend. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 90 en 91. Goodbye weekend. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 90 en 91. Goodbye weekend.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

07 December 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Helaas geen karaoke voor ons vrijdag, niemand wilde gaan. Ik en Kelly hadden er wel zin in maar als niemand gaat dan met zijn tweetjes is ook niet leuk, in plaats daarvan hebben we Jeff Dunham de kerst special gekeken. Zaterdag zijn ik en Kelly vroeg vertrokken voor wandelingetje en een paar leuke foto's gemaakt. We eindigde bij Scubaqua voor een drankje en zijn daarna naar Stenapa gewandeld waar we op Lara en Cornelius wachten om bij Crooks Castle te gaan snorkelen. Maar ze kwamen niet opdagen dus zijn ik en Kelly zelf maar gegaan. Was een mooie snorkel en we waren een uur in het water. Terug bij the gin house heb ik mijn opi en omi en mijn ouders voor Sinterklaas. Heb een kraskaart gekregen van de Sint. Daarna hebben we de rest van de middag besteed in de gin house. Onderweg naar huis kwam we Hendrik tegen die aan het hardlopen was en lekker bezweet maar gaf hem als nog drie zoenen en kletsten eventjes. Thuis ging de rest naar Pardis en Matt voor avond eten maar ik en Kelly hadden daar niet echt veel zin in en bleven dus thuis. Hebben samen gegeten en film gekeken. Zo was de zaterdag snel voorbij.

Zondag ochtend waren we allebei redelijk vroeg wakker en zeiden tegen onszelf, laatste dag voor Kelly we gaan een super zondag van maken. De rest ging weer met Matt en Pardis rond hangen na gister avond en wij gingen naar de gin house na dat we geprobeerd hadden Kelly in te checken en dat werkte niet. We hebben de film afgekeken van gisteravond en zijn toen naar de gin gehobbeld, halverwege zijn we bij de Chinees Cool corner gaan lunchen. We waren er nog maar net bij de gin toen het begon te regenen. We hebben onder parasol een soort van krabben race gehouden met de krabben die over de muur aan het rond rennen waren. We zijn toen het harder ging regen onder een grotere parasol gaan zitten en toen het nog harder ging regenen gingen we onder de overkapping zitten en daar gebleven voor een tijdje. Hendrik kwam toen ook toevallig langs en we hebben gezellig met hem gekletst en koffie gedronken. Het was later dan we dachten en besloten maar eens naar huis te gaan. Zeide Hendrik gedag en gingen terug naar het huis. Daar kwamen we de rest weer tegen die weer naar met en Pardis gingen, wij waren net thuis en sloegen het weer af. Kelly is gaan inpakken en ik ging douchen en kerstliederen zingen. Cornelius kwam ook weer terug in het huis en hadden een gezellig avondje met zijn drietjes. Morgen vaarwel van de ladies en dan is het echt stil alleen ik en Cornelius en Fedor zijn er nog.

  • 07 December 2015 - 04:52

    Elma:

    Hi. Zag op je filmpje hoe hard het regende. Goed voor de plantjes :-). Alweer afscheid vandaag. De laatste twee maanden dus stilletjes. Maar nog 29 nachtjes slapen dan komen wij. Jippie xxxxxxx

  • 07 December 2015 - 07:24

    Marja:

    Wat een plensbui zeg...voor de verandering was het hier droog..war jammer dat er weer iemand weg gaat..maar je krijgt wel weer ruimte zo... ben benieuwd hoe de nieuwe week verloopt...groetjes en kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 36354

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: