Dag 27 en 28. Gezellig weekend. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 27 en 28. Gezellig weekend. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 27 en 28. Gezellig weekend.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

05 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Helaas vrijdag werd Turtle patrol geannuleerd wegens het weer, aan de ene kant jammer en aan de andere kant beter, want we gingen uit eten bij Ocean view maar daar duurde het super lang voordat we ons eten kregen. Ik had een hamburger besteld en hij was opzich wel lekker, maar wel groot, heb hem wel helemaal opgegeten, hier had ik later alleen wel spijt van. Maar goed klaar met eten rond 21:30, door naar de CNSI mensjes om gezellig wat te drinken. Ik kreeg daar een groot glas, leek wel een bloemenvaas, met citroensap. We waren nog geen half uur daar of we gingen door naar karaoke, dit was blijkbaar niet een van de leukste avonden daar, volgens de rest. Ik en Mirjam vonden het opzich wel gezellig en we hebben "it's raining men" gezongen wij met zijn tweeën. Daarna werd het minder en minder en gingen we naar huis. Het was al best laat rond 02:15 en na het Facetime met mams ben ik naar bed gegaan. Rond 04:30 werd ik misselijk wakker, waarschijnlijk de hamburger en jep dat was het inderdaad, bah goor! Anyways ik ben gelukkig wel weer terug in slaap gevallen, toen ik weer in mijn bed lag. Ik was wel erna weer vroeg wakker, maar voelde me wel weer een stuk beter. We gingen 's ochtends goed schoon maken, want er zouden nieuwe huisgenootjes komen en erna zijn we naar het koffie cafetje gegaan om gezellig te kletsen. Mickey en Joost waren er ook en de jongens Tim, Fedor en Thijs gingen al snel weg om de toilet te fixen (dit is niet gelukt). Toen hadden ik en Sarah besloten om samen met de rest naar het strand te gaan na de lunch. Zo gezegt zo gedaan, na lekker op het strand gezeten te hebben gingen we weer naar huis, daar moesten we voor ons zelf eten maken, want Tim en Thijs gingen met hun supervisor eten. Ik en Sarah zijn toen een nieuwe serie begonnen te kijken, "homeland" we hebben gelijk 3 afleveringen ge keken, we zaten er zo in, kort erna ben ik gaan slapen. Zondag ochtend rustig aan gedaan beetje grappige filmpjes gekeken op YouTube. Sarah was hiken en Tim en Thijs waren vogels vangen voor onderzoek, ik en Fedor hadden het huis voor ons zelf. Toen Sarah terug kwam vroeg ze of we weer "Homeland" konde kijken, dus ik zei natuulijk ja, hihi we zijn verslaaft denk ik. We hebben 2 afleveringen gekeken en daarna gingen we ons klaar maken voor het strand, maar toen stonden ineens onze nieuwe huisgenootjes voor de deur, leuke meiden, Kirsten en Els allebei health studenten uit Wageningen. Ik moest wel mijn kamer opgeven en bij Sarah in trekken, want de meiden hadden dingen die ze samen mee deden. Dit was nog een hele klus en erg warm, Tim heeft wel voor mij mijn muggen net opgehangen. Daarna zijn we toch nog even naar het strand. Sarah, Fedor en Tim gingen eerder naar huis, ik zelf bleef nog even samen met de mensen van CNSI hangen. Daarna gingen we met de zonsondergang in onze rug naar huis. Daar rustig avondje met een spelletje kaarten voor de afwas, ik hoefde het gelukkig niet te doen. Daarna was het wel gezellig en ben benieuwd wat de morgen brengt.

  • 05 Oktober 2015 - 04:39

    Elma:

    Hi. Je bent dus verhuisd. Slaap je in het bovenbed? Val er dan maar niet uit anders gaat het luchtalarm hihihi weet je nog? Je wordt nog een echte beach babe, blond en poepiebruin.
    Succes weer deze week (nr 5) en veel plezier. Hoop dat de nieuwe huisgenootjes passen bij de groep. Xxxxx

  • 05 Oktober 2015 - 05:54

    Michael:

    Wordt je niet te bruin met al dat strand liggen hahaha
    En succes met de turtle patrols die deze week op de planning staan
    Dikke kus

  • 05 Oktober 2015 - 06:52

    Marja:

    Hoi hoi. Ik hoop dat je kamermaatje niet snurkt...jammer van je patrol maar er komen er ongetwijfeld nieuwe...ik heb er ook weer een turtle bij... een flinke geelwang... met frisse moed naar een nieuwe week...:(( xxx

  • 05 Oktober 2015 - 10:12

    Tante Anneke:

    hallo esmee,
    lekker weekend zo,alleen zo ik geen hamburger meer eten ,zo met het warme weer,misschien niet goed doorbakken.
    een fijne week en met nieuwe ontdekkingen!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 36523

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: