Dag 52. Een binnenblijf dag. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 52. Een binnenblijf dag. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 52. Een binnenblijf dag.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

28 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

De woensdag begon goed, ik had ochtend patrol op het strand. Tim en Fedor hebben me afgezet en zijn zelf door gereden voor Iguanas. Heerlijk zo'n ochtend wandeling van 07:00 tot 08:00, maar helaas geen nieuwe nesten gezien. Om 08:00 kwam Jessica me weer oppikken en zijn we terug gereden naar het kantoor. In het kantoor heb ik data in voer gedaan van de nesten die er de afgelopen dagen zijn gevonden. Was aardig wat dus ben ik de hele tijd mee bezig geweest. Daarna kreeg ik een nest excavation formulier van Jessica in mijn handen en zei dat dit een nest was van 2 jaar geleden, dit heeft ze aan de embryo's kunnen zien. Dus ik het archief in gedoken op zoek naar een match. Maar helaas na 2 keer door bladeren was er geen een die er bij paste. Ik moest een heel nieuw blad voor maken en invoeren op de computer voor dit jaar. Daarna kreeg ik een lift van Nadio om vervolgens te gaan lunchen. Tijdens de lunch geskypet met Tatjana dit was leuk, vond het fijn om haar weer te zien. Nog even een herhaling, als je het leuk vind kun je me Skype tussen voor mijn tijd 12:00 tot 12:45 of na 16:00 uur. Mocht je me Skype nog niet hebben let me know. Goed, het was na het Skype tijd om terug te gaan naar het kantoor heb ik de laatste data in gevoerd en even gefacetimed met opi en omi voor dat ik dacht dat ik ging snorkelen met de Junior Rangers, maar Claire zei dat we iets met haaien gingen doen. We hebben de film "Island of the Sharks" gekeken, dit was een erg mooie film en erna moesten ze de vragen beantwoord en dan kregen ze een koekje. Kort erna ben ik samen met Sarah en Mickey naar de supermarkt gegaan, met de truck want ik en Fedor hebben patrol vanavond. Hoop dat we wat zien. Thuis even weer geleerd voor foto cursus en daarna lekker chillen tot we weg ging. Hopelijk zien we schildpadden. Tot morgen iedereen!

  • 29 Oktober 2015 - 04:54

    Elma:

    Een dagje gedoken in de papieren dus dit keer. En een filmmiddagje met haaien.
    Hier gebeurt niet zoveel bijzonders. Tis nog steeds james bond op tv. Dit keer Dr. No. Je lacht je krom om de ouderwetse special effects. Ik heb m alleen niet af gekeken. Mijn oogjes vielen dicht. Hihi. What else is new. Dikke knuffels van ons xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 36553

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: