Dag 75. Korte samenvatting. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 75. Korte samenvatting. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 75. Korte samenvatting.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

20 November 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Ja vrijdag alweer, tijd om weekend te vieren! Eerst in de ochtend met zijn alle behalve Tim en Cloë die gingen Iguanas vangen en Kali, dit keer haar naam wel goed gespeld, was ziek. Naar de botanische tuin gegaan. We werden verdeeld over de tuin, ik en Kelly zijn Coralita te lijf gegaan en ging zo lekker dat we een heel stuk hebben kunnen doen met alleen maar een hele kleine pauzen tussen door. Daarna heeft Casper ons afgezet bij kantoor om alleen de groene truck schoon te maken. Na dat we dat gedaan hadden zijn we gaan lunchen en om 13:00 hadden we een meeting. Hier snel het rooster besproken voor volgende week en toen was het tijd voor weekend! Cloë, Tim, Kelly, Fedor zijn toen bij Crooks Castle gaan snorkelen. Dit was prachtig maar toen de tei in kwam ben ik terug gezwommen en op de kan gewacht voor de anderen. Deze werden door de golven zo hups op de rotsen geslagen. We zijn daarna gaan hangen bij de old Gin. Matt en Pardis waren er ook en zij gingen uiteindelijk een Pint drinken. Heel even er bij gezeten, maar ik ging niet veel later naar huis om te douchen. Vanavond gaan we bij Cornelius eten, hij past tijdelijk op een huis dus ben heel benieuwd. Dan waarschijnlijk naar Karaoke voor Tims laatste vrijdag avond. Aankomende maandag vertrekt hij weer naar Nederland. Weer een minder, word steeds stiller. Zondag heb ik weer het weekend bericht. Doei doei!

  • 21 November 2015 - 06:17

    Marja:

    Het lijkt me een rustig vrijdagje.... veel plezier met karaoke... haha niet te vals zingen...al weer een week voorbij....xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 36546

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: