Dag 32 en 33. Inhalen. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 32 en 33. Inhalen. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 32 en 33. Inhalen.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

09 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Oopsie, gisteren helemaal vergeten, nou ja dan vertel ik het toch vandaag. Woensdag nacht helaas geen schildpadden gezien en was daardoor wel erg moe. Gelukkig kon ik donderdag ochtend lekker uitslapen en rustig aan doen. Lekker ontbijten, wassen en aankleden, geld pinnen, boodschapjes doen en zo langzaam maar zeker werd het middag. Om 13:00 gingen Fedor en ik naar het kantoor, we zeide Kirsten en Els gedag en gingen er rustig vandoor. Bij het kantoor kletste we even bij met Sarah en Mickey en reserveerde we ook gelijk het hotel op St. Kits dit weekend, Ja dames en heren jullie lezen het goed, ik ga dit weekend naar St. Kits, samen met Sarah, Mickey, Tim, ik en de vriendin van Matt die een bijzondere naam heeft en ik weet niet hoe je het schrijft. In ieder geval, toen dat gebeurd was ging ik net als de woensdag tags maken voor het marine park. Als ik nog niet heb uitgelegd wat het is dan bij deze, kleine plasticen toegangsbewijsjes voor het marine park waar ik de nummers van moest in tikken met een hamer en een stempel. Dit vond ik leuk om te doen, halverwegen kwam Joost van CNSI nog even langs om een vragenlijst op te halen en heb hier ook een gezellig mee zitten praten. Toen ik vervolgens alle tags af had, ging ik me snel omkleden en Claire weer helpen met de Junior Rangers, Fedor hielp ook mee. Dit keer konden de meeste van de kids goed zwemmen, er was een meisje bij die het wat minder kon en daar bleef ik bij zwemmen. Ze was al aardig aan de maat dus dat koste wel wat moeite, gelukkig kreeg ik hulp van een vriendinnetje die het gewend was, ik zei tegen der dat ik dat erg aardig vond. Uiteindelijk bleef het ene meisje bij Claire in het ondiepe stuk en ben ik met het andere meisje dat wel goed kon zwemmen naar een wat dieper stuk gesnorkeld. Allemaal heel leuk, maar was wel bek af ondanks dat ik uit had kunnen slapen. Toen we allemaal aan de kant waren, ook Mickey en Sarah waren erbij gekomen, iets te laat maar dat geeft niet en Tim en Thijs kwamen ook aanwandelen terwijl het al voorbij was. Maak allemaal niet uit, maar toen we dus allemaal weer op de kant waren, begon het ineens kei hard te regenen, de hele dag had al onweer en bliksem maar nu barste de bui los. Wij allemaal vlug naar het kantoor, droog maken en droog staan onder de overkapping. Ik ging me snel weer omkleden en voegde me bij de rest die droog wachten tot de bui voorbij was. Helaas was dat niet zo dus probeerde we te slijmen om misschien de auto te mogen lenen, Nope niet gelukt, maar Tuttie bracht ons naar huis zo ook Mickey naar CNSI. Thuis hebben we ons weer afgedroogd, want in het kleine stukje naar de deur waren we zeik nat geregend. Ik en Sarah zijn toen een aflevering van "Homeland" gaan kijken, we zijn er echt verslaaft aan. Ik ben erna gaan koken, heb wraps gemaakt en iedereen vond het lekker. Daarna trokken Sarah en ik ons weer terug om verder te kijken, we zijn bij de final episode geëindigd, want het was laat en hij zou langer duren dan de rest. Misschien dat we hem vandaag nog kijken. Vandaag: de vrijdag dus, hoeven we niet veel te doen. We moeten het huis schoon maken en de tuin. Vervolgens in de middag een meeting voor het nieuwe rooster en vanmiddag vertrekken we naar St. Kits, weet niet of ik dan WiFi heb en anders horen jullie het allemaal zondag weer, nou ja maandag voor jullie dan. Kus allemaal!!!

  • 09 Oktober 2015 - 14:24

    Elma:

    Dus weer op kakkerlakken jacht in je huisje vandaag haha. roei ze maar uit.
    Dan lekker naar St. Kitts. Nou heel veel plezier daar en tot laterrrr xxx

  • 09 Oktober 2015 - 16:10

    Tante Lia:

    Zo dat is weer een heel verhaal allemaal als je zo
    doorgaat kan je ook nog zwemjuf worden.
    Huisje weer lekker schoon fijn hoor, een heel fijn weekend, veel plezier. Dikke knuffel xxx

  • 10 Oktober 2015 - 17:37

    Tante Sjanie:

    Wat een belevenissen weer om te lezen van jou. Je maakt zo iedere dag weer steeds iets anders mee. Maar wel allemaal heel leuk al wordt het misschien voor jou al weer gewoon. Hier ook alles zijn gangetje. Vorige week lekker een paar dagen uitgeweest. Het was prachtig weer dus dat was genieten. Nou geniet van je weekend en tot horens weer. Groetjes en knuffels van ons uit Strijen xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 36553

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: