Dag 46. Junior Rangers deel 2. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 46. Junior Rangers deel 2. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 46. Junior Rangers deel 2.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

23 Oktober 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Heerlijk zo'n ochtendje voor je zelf na turtle patrol, heb lekker rustig aan gedaan, "Rawhide" gekeken en een klein bootschapje gedaan. Het was toen inmiddels alweer tijd voor lunch, Kirsten en Els waren ook al terug en op het moment dat ik weg ging waren Fedor en Sarah ook net terug van Iguanaing zoals wij het nu noemen. Bij het kantoor was er nog niet veel te doen omdat het snorkelen met de Junior Rangers pas wat later op de dag zou zijn, dus dan maar een beetje mijn duikcursus leren en een beetje op mijn telefoon niksen. Langzaam druppelde de kinders binnen en konden we na dat iedereen zijn spullen had naar Nadio die de boot al bij de pier had. Een voor een sprongen we vanaf de kant de boot op en gingen we met een vaart vandoor. Op Jenkins bay gingen we vanaf de boot snorkelen, helaas had Claire gelijk en was het erg troebel en konden we niks zien dus dan bleven Sarah en ik maar een beetje de kids in de gaten houden en hebben we toch nog met van de boot afspringen veel plezier gehad. Na dat iedereen weer aan boort was gingen we weer met een sneltrein vaart terug naar de pier waar we iedereen weer op de kant gooiden. Terug bij het kantoor kregen we cake omdat een van de kindjes jarig was, natuurlijk hebben we voor haar gezongen en erg genoten van de cake. Nu ik er over na denk dit was wel heel veel cake voor een week. Het was inmiddels tijd om de kinderen terug naar huis te brengen en Claire heeft ons ook weer netjes thuis afgezet. Hier bleef ik de meeste tijd een beetje in de slaapkamer rond hangen, veelste warm in de woonkamer. Even snel afgespoeld en omgekleed want het is Thijs zijn laatste avond hier dus gingen we uit eten in het beroemde "Blue beads", het was overheerlijk en erg gezellig want Pardis, Matt en Mickey waren er ook. Na lekker gegeten te hebben zijn we terug gegaan en ben ik vrij snel naar bed gegaan, even bloggen en dan lekker slapen. Zo was de donderdag alweer voorbij. Morgen weer vrijdag, family friday!

  • 23 Oktober 2015 - 04:43

    Elma:

    Leuke dag weer. Je werkt wel erg hard ;-). Beetje zwemmen beetje spelen, cake eten etc.
    Doe mij ook zo'n stage haha. Gezellig hoor zo'n avondje uit toch?
    Hier gaat alles zn saaie gangetje. Wel lekker gewandeld gisteren. Het was zacht weer en droog en we zijn weer heerlijk "gelucht". Haha. Mar weet wel wat ik bedoel.
    Toch morgen weer xxxxxxx

  • 23 Oktober 2015 - 05:04

    Marja:

    Hier al weer vrijdag..gisteren heel de dag op het asiel in spijkenisse geweest... schoonmaken voor de bobos die kwamen.. er was nl gisteren een overdracht van elektrische autos van de postcodeloterij.. ieder asiel kreeg er 1. Dus stonden er 30 van die dingen op en ronde het terrein... ook was er de overdracht van 1 vd 7 animal rescue vehicles ARV.. een hele grote semi vrachtwagen voor evacuaties of vervoer van grote groepen dieren...met een beetje proppen kan je er zelfs een paard in kwijt... gisteravond was het lekker buiten dus nog een rondje rond rockanje gewandeld met je mamsje en de doggies... xxxxx

  • 23 Oktober 2015 - 14:28

    Tante Anneke:

    haha je livestyle word al aardig caribbisch
    nog even we herkenen je niet meer terug en zeker als je lekker gekleurd terug komt.
    maar geniet er maar van liefsxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 36553

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: