Dag 108. Weer helemaal bij met bloggen. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 108. Weer helemaal bij met bloggen. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 108. Weer helemaal bij met bloggen.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

22 December 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Dinsdag 22 december nog heel even en het is kerst! En nog een paar dagen en het is weer een nieuw jaar. Vandaag gingen ik en Fedor en Americk weer naar de tuin. Ik moest eerst Nassim, Casper en Cornelius afzetten voor tropic birds en ben toen daarna door gereden naar de tuin. Na de hobbel bobbel weg gingen we toch maar iets doen in de tuin. We hebben 2 uur lang Coralita getrokken en ik ben wat flinke spinnen tegen gekomen. Daarna hebben Fedor en ik Kruiswoordfilipines gemaakt en we zijn daarna naar huis gegaan met een om weg langs Americks huis, de bank automaat en de Chinees. Lekker geluncht en om 13:00 stond ik weer beneden en moest op Jessica wachten om weer een nest uit te graven. Even voor 13:30 zijn we vertrokken en hebben we ook nog Lara en Friso opgehaald want die wilde mee en Amerik (onze amerik) en Mickey wilde een lift om hun surve te doen. Op het strand hebben ik, Lara en Friso gezocht naar een nest en Jessica ook maar we konden ze beide niet vinden. We probeerde er vervolgens nog een, maar toen begon het te regenen en zijn we allemaal weer vertrokken. Ik moest toen maar op het kantoor weer duik data in voeren. Tjonge Jonge wat heeft Scubaqua veel klantjes, het was 16:00 en ik was nog geen eens op de helft. Nou ja dan maar een andere keer afmaken. Toen ik naar huis liep was het heel hard aan het regenen en ik kwam verzopen thuis, ben gaan douchen en lekker gaan niksen, oh wacht gaan bloggen haha. Nassim kwam ook nog langs om te eten en het werd een rustig avondje. Morgen woensdag de helft zit er dan al weer op. Bye Bye!

  • 23 December 2015 - 06:35

    Marja:

    Haha hollands weertje dus...hier regent het ook.. ben sinds maandag in Krimpen bij het asiel aan het werk..mn dagen waren op en het kan nog wel tot 12 januari duren voor we weer naar spijkenisse kunnen...
    Ambtenarij pffffff. Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 36544

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: