Dag 109. We maken schoon, schoon. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 109. We maken schoon, schoon. - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 109. We maken schoon, schoon.

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

23 December 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Humpday, of terwijl woensdag. We sloffte naar beneden na het ontbijt en kwamen we bij het stille kantoor aan. Alleen Jessica was er en de rest had allemaal vakantie. De jongens gingen vervolgens naar de tuin en ik bleef bij het kantoor achter voor het schoonmaken van de het deel van de schuur waar de duikspullen stonden. Om 8:00 uur zouden we beginnen en in de tussen tijd heb ik weer duik data ingevoerd op de computer. Vervolgens gingen Jessica en ik de schuur te lijf, Jessica deed de dozen met de brochures er in en ik deed de vinnen en maskers. Eerst alles naar buiten zeulen en vervolgens de paren bij elkaar zoeken. Daarna was het al het stof er vanaf spoelen en ze weer gesorteerd op maat in de bakken terug gedaan. Alle kapotte of enkele gingen de vuilnisbak in. Dit zelfde deed ik met de maskers. Tussen door hadden we even een korte pauze en na dat we klaar waren gingen we naar de dump om alle kapotte en oude spullen weg te gooien. Jessica bracht me toen precies om 12:00 thuis voor lunch. De jongens waren er ook al en we bleven tot 13:00 zitten om vervolgens (de jongens dan) met tegen zin weer naar de tuin te gaan. Daar hingen we wat rond en ook al had ik wel de zin om iets te doen, de jongens bleven op hun kont zitten. Ik ga dan niet al het werk in mijn eentje doen, dat vertik ik. Toen het tijd was zijn we weer terug gereden en thuis afgezet. Cornelius ging de truck terug brengen en ik en Fedor bleven thuis. Thuis lekker met mijn lieve broer en schoonzus geskypet en bij gekletst en vervolgens ben ik gaan douchen. Nassim was halverwege ook weer gezellig even bij ons en voor avond eten gingen we weer naar CNSI. Het was weer erg gezellig en morgen vieren we kerst avond. Tot dan allemaal.

  • 24 December 2015 - 04:55

    Elma:

    Zo heb alles ingehaald met lezen. We zijn weer helemaal bij. Stil dus ook op kantoor met de vakantie en de kinderen gebben ook kerstvakantie zeker. Hier alles zn gangetje. Straks drie dagen vrij. Dan nog vier dagen werken en dan begint ook voor ons de lang verwachte vakantie yeay! Xxxxx

  • 24 December 2015 - 10:26

    Rens En Naomi:

    Hey Esmee,

    Alvast hele fijne feestdagen...nog even en dan zijn je pap en mams er ook lekker even genieten van de vakantie..we zien elkaar snel XXX Rens , Naomi en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 36520

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: