Dag 111. Eerste kerstdag! - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 111. Eerste kerstdag! - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 111. Eerste kerstdag!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

26 December 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Ja het is eindelijk Kerst, ookal voelt het niet zo, toch is het echt eerste kerstdag. Na een heerlijk feestmaal met de kalkoen die gelukkig toch goed gelukt was ben ik tevreden inslaap gevallen. Helaas was ik wel weer rond 07:00 wakker, maar bleef nog lekker even lummelen. Na ontbijt en aankleden heb ik mijn was gedaan en terwijl die draaide ging ik langs de supermarkten om te zien of er misschien toch nog een open zou zijn. Helaas geen was open en had ik dus een ochtend wandeling. Thuis mijn was verder gedaan en Fedor was inmiddels ook al wakker. Hij zei dat Niels ons om 14:00 kwam ophalen om naar het strand. Ik zei prima en relaxten nog even. Toen Niels ons kwam halen zijn we naar Smoke Ally gereden. Hier hebben we even gezwommen en mijn nieuwe masker uit kunnen proberen en hij werkt prima. Maar we lagen nog maar net op het strand of het begon te regenen. Bah en het was nog koud ook. Na dat het de tweede keer begon te regenen heeft Alice mij even thuis afgezet waar ik kon omkleden en mijn spullen kon achterlaten. Ik ben daarna op eigen houtje naar CNSI gelopen en daar mijn boek gelezen terwijl Nassim, Fedor en Niels gingen pokeren. Nassim moest ook nog de honden voeren dus ik ben met haar mee gelopen. Terug bij CNSI gingen een film kijken en daarna halverwege koken, het was weer een laat etentje maar wel lekker. Nassim, Fedor, ik en Amerik hadden wraps met leftover kalkoen die de jongens nog snel even hebben gehaald. Smaakte goed ook al was het al na 22:00. Ze zijn daarna weer gaan pokeren en Lara en Cornelius waren inmiddels er ook bij gekomen. Later gaan we nog even in town kijken om te zien of er nog wat te doen is. Morgen 2de kerst dag, hoop dat deze wel zon overgoten is. Kus en fijne dagen.

  • 26 December 2015 - 06:21

    Marja:

    1e kerstdag naar stefan en natasja geweest..erwin was daar ook....en s avond kwamen mark en marijke eten...dus een gezellig dagje...nu 2e kerstdag koffie bij oma van rhijn en dan vanmiddag naar je moeder daar is de rest vd familie ook. Nog een fijne 2e kerstdag....we missen je maar je komt bijna weer thuis!!!!!! Xxxxxxx

  • 26 December 2015 - 06:21

    Ekma:

    Raar Kerst op het srand. Hangen er ook ballen in de palmbomen hihi?
    Huer was t ook erg warm voor de tijd van het jaar. Volgens mij hebben we een record te pakken. Fijn dat je kalkoen goed gelukt was en dat voor een eerste keer. Goed gedaan hoor.
    Fijn ook dat je weer een nieuw, goed passend masker hebt gescoord. Je kan niet zonder he. Veel plezier nog dit weekend. Dikke kus van ons xxxxxx

  • 26 December 2015 - 10:44

    Tante Anneke:

    ach ach regen ipv sneeuw,wat een raar weer ,hier schijnt vanochtend het zonnetje ipv sneeuw):
    een zonovergoten tweede kerstdag toegewenst.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 36519

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: