Dag 97 en 98. Weekend voor mezelf - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu Dag 97 en 98. Weekend voor mezelf - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Esmee Griend - WaarBenJij.nu

Dag 97 en 98. Weekend voor mezelf

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

14 December 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Na een leuk vrijdag avond bij karaoke en super burger, waar ik dansles kreeg van Nadio zijn zus. Om 03:00 lag ik in mijn bedje en was ik de volgende ochtend om 08:00 alweer wakker, maar besloot nog even te blijven liggen. Toen ik honger kreeg ben ik even ontbijt gaan halen en vervolgens ging ik een film kijken, "the best of me" dat was echt een hele mooie film, echt een aanrader. Vervolgens ben ik even gaan douchen en ging ik nog een film kijken. Disney versie van de klokenluider van de Notre Dame. Tussendoor even met de familie geskypt en daarna weer verder gekeken. Toen het afgelopen was ben ik naar het strand gegaan, de rest was er ook al en na wat lezen en mijn ijsthee ben ik gaan snorkelen. Tijjdens mijn snorkel heb ik een hele grote vis gezien, een zeester (voor het eerst) en twee schildpadden een grote en een wat kleinere. Toen ik weer uit het water kwam, ben ik gaan opdrogen in de zon en daarna naar boven gegaan om boodschappen te doen voor het avondeten. Thuis terug gekomen ging ik langzaam aan het eten beginnen en niet veel later kwamen de jongens ook weer thuis. Ik had lekker aardappel partjes gemaakt met groente mix en gehaktballetjes in tomatensaus gemaakt. Daarna speelde we een kaart spel voor de afwas, ik hoefde het sowieso niet te doen, want ik had gekookt. Daarna was het de bedoeling dat Matt en Pardis zouden komen, maar die hadden afgezegt, Cornelius ging even slapen voor dat we wisten dat ze niet meer zouden komen en Fedor ging toen chagrijnig naar zijn kamer omdat niemand iets deed of wat dan ook. Ik had aangeboden om een film te kijken, maar dat wilde hij niet. Best dan kijk ik hem toch in mijn eentje. Het was 23:00 toen hij afgelopen was en ben toen lekker gaan slapen.
Zondag was ik ook vroeg wakker maar ik viel wel weer inslaap. Toen ik wakker werd en voor ontbijt ging waren de jongens zich aan het klaar maken voor de dag. Fedor ging met Matt en Pardis naar Boven en Cornelius ging basketballen. Dus ik vroeg of ik met Cornelius mee mocht om te kijken, hij vond het prima. Had me snel aangekleed en ben met hem mee gelopen. Nog niet iedreen was er en de eigenaar van de gymzaal had ons ook even de fitnessruimte laten zien. Daarna was het wachten in de sportzaal voor spelers. Cornelius had een goede warming up aan 3 kleine kinderen die hem uitdaagde voor een rommelig potje. Toen er meer basketballers waren zijn ze een partijtje gaan spelen. Tussendoor heb ik met de kleintjes langs de zijlijn vollybal gespeeld, maar toen ik honger kreeg ben ik naar huis gelopen. Thuis lekker geluncht en gerelaxed toen Cornelius terug kwam, Fedor volgde niet lang erna. Daarna zijn ik en Cornelius naar de Gin gegaan waar zijn vriendin Lara al was, we hebben lekker in de zon gezeten en een potje gekaart en vervolgens zijn ik en Lara gaan zwemmen en dobberde we lekker in het water. Toen we weer op de strandbedden lagen ben ik weer gaan lezen. Ik bleef nog heel even hangen na dat Lara en Cornelius ook naar huis gingen, Fedor was al eerder gegaan omdat hij moest koken, ik ben na 20 Minuutjes ook naar huis gegaan. Thuis lekker douchen en eten, weer spelen voor de afwas en voor de lol. Voor de rest bleef het een rustig avondje en ging ik niet al te laat naar ben. Morgen weer een nieuwe week. Dan nog 6 weken en ik vlieg weer terug naar het koude Kikkerlandje.

  • 14 December 2015 - 04:23

    Elma:

    Lekker relaxt weekendje dus. Klaar voor een nieuwe week. Hier begin de feestdagenkoorts. Veel te doen en weinig tijd. Haha niks nieuws dus. Nog 22 nachtjes......xxxxxxx

  • 14 December 2015 - 07:30

    Marja:

    Een kalm weekendje is ook wel eens leuk.. vandaag gaan we de kerstpakketten ophalen . Die worden op de kerstborrel uitgedeeld. De mensen die niet komen daar willen we ze thuis gaan bezorgen...allemaal in een foute kersttrui....ik ben bezig met de mijne..maak een kerstboom erop..heb nl lichtjes gevonden op batterij die knipperen...ben benieuwd hoeveel we er moeten gaan brengen.... veel plezier in de nieuwe week xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hoi ik ben Esmee en voor mijn opleiding loop ik stage op het eiland St. Eustatius (Dutch Caribbean). Ik ben werkzaam bij de organisatie STENAPA. Met deze blog wil ik jullie mijn avonturen die ik op het eiland beleef delen.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 36807

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 04 Februari 2018

Stage Arossta

06 September 2015 - 22 Januari 2016

Stage in St. Eustatius

Landen bezocht: